5/20/2007

Wow,kakav dan...

...Naime juče sam sa Markom išla za Novi Sad.Još kako sam to jutro otvorila oči imala sam ogromnu knedlu u grlu zbog predstojećeg dana.Prvi put sam sa Markom išla autobusom.On je bio oduševljen a ja prestrašena jer nisam znala kako će izdržati ceo dan u pokretu.Prvo je pala jurnjava za cipelicama i koncima koji su mi bili potrebni da bih odradila pordžbine šeširića i ranaca a zatim jurnjava kod muževe sestre da sve kupljeno popakujemo i stignemo na vreme da se nađemo sa mojim virtuelnim prijateljicama :) Mislim da nebih uspela bez moje drage Ivane-predivna devojka :)
He he-a virtuelne prijateljice...super ženske.Kada sam počinjala jesenas ozboljniju pletačku karijeru surfala sam po netu u potrazi za šemama i idejama i nekako me je uvek vraćalo na blog neke "Magrit"-gledala sam njene radove opčinjena-žena zna znanje ;) Nešto kasnije,pošto je Craft počeo sa radom ista Magrit se učlanila i kontaktirala me na MSN-u....pomislih-wow ovo je super :).Lepo smo ćaskale i lepo se družile i tako je došlo do jučerašnjeg upoznavanja.Ženska me je oduševila u najpozitivnijem smislu :).Takođe sam upoznala i Mishu-jednu veliku dobricu od žene :) Imam tu sreću da u poslednje vreme svi koje upoznam se ispostave divnim i dobrim ljudima i da se isto tako osećam prijatno u njihovom društvu.Iskreno se nadam da će se taj susret ponoviti više nego jednom.Najbolja stvar od svega je bila ta što smo otišle u jednu igraonicu gde je Marko za svo vreme našeg druženja uživao u igri sa puno dece.Bio je iscrpljen na kraju dana ali prezadovoljan.U autobusu na povratku za Bečej mi je zaspao u krilu kao mače :)

6 коментара:

Magrit је рекао...

Njah, njah, kakav divan post!!! I meni je drago sto smo te upoznale, nema nista bolje nego kad nas povezu nasi voljeni hobiji :) Marko je jos sladji uzivo nego na slikama :) Uzivajte :)

Анониман је рекао...

drago mi je da se družite to je baš lijepo. opet gledam tvoje radove i moram opet reči, imaš zlatne ruke. radovi su ti savršeni. prelijepi i s ukusom napravljeni.

heklica је рекао...

He, he, dobrica od zene :))) Hvala, mada nisam sigurna da je tako :) I meni je bilo prijatno, moramo se ponovo druziti.

Sassy lady је рекао...

Da znas Misha da moramo-ostala sam ti dužna onu kafu ;)

incoknito је рекао...

Samo da javim da sam promjenila blog. Ovo je link za novi: http://incoknito.blogspot.com. Stari blog ce za par dana biti iskljucen. Lijep podrav! joop

Анониман је рекао...

drago mi je da sam bila od pomoci :) bash je bilo dinamichno! sledeci put vas ochekujem na celodnevnom druzenju! kissy!