5/15/2007

....

Ovo postaje već porazno...Forum CraftArtShop su po drugi put hakovali ali na sreću samo u zadnja tri dana a ne od samog početka kao prošle nedelje.Jednostavno su obrisani svi postovi u zadnja tri dana.Moraću da pokupim sve kontakte pre nego što M. reši da ugasi forum za stalno :( Baš sam tužna.
Jedno što mi održava raspoloženje je to što postoji velika šansa da u subotu upoznam dve sjajne cure :) Marko ne može da dočeka da dođe taj dan da bi se vozio autobusom po prvi put u životu.Iskreno se nadam da taj dan neće pasti kiša kao što prognoziraju za kraj nedelje.
Kao što kod mene ide ne može piskaranje proći bez slika tako da evo nešto premijerno sa moje strane.....
Jedan komplet
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
I jedan"hexopod" sa ribicama koje sam spominjala
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Pored kompleta i ovog šešira sam uradila još nekoliko šeširića ali nema smisla da iznova slikam i stavljam već viđene modele.Jedino što sam fotografisala je jedan beli šeširić sa autićima.Do sada sam radila taj model samo u teget boji tako da je ovaj beli ispao kao neko osveženje :) Isto tako sam fotografisala i šešir sa vozićem koji sam radila kao originalni sa linka sa kog kradem ideje ;) samo što neće biti slika dok ne ispucam film do kraja.
Hoću ovim putem da se izvinim Magrit što sam svojom glupošću izbrisala njen komentar na predhodnoj temi-Magrit nemoj da se ljutiš molim te :(

6 коментара:

Goce је рекао...

Predivni su ti šeširi! Svaka ti čast, i ja sam naheklala dosta kapa, a morat ću pokušati i koji šeširić, baš si me motivirala, pogotovo ovaj šeširić sa hobotnicom!

Анониман је рекао...

Uuu, pa necu da se ljutim, ja sam mislila da je neka greska bila, pa servis nije ostavio poruku,.... to se desava stalno :) Elem, i ja jedva cekam da se upoznamo, imam osjecaj da necemo prestati da pricamo :)

Анониман је рекао...

I samo da ti jos kazem da nisam uspjela da ti nadjem onaj ljubicasti konac u St. George - nemaju nista ljubicasto. Imaju nesto zelene, no nisam sigurna da je to ono sto zelis.

Анониман је рекао...

Baš mi je drago da ćete se naći! Želim vam lijepo vrijeme i dovoljno snage da se raziđete prije nego vaše obitelji prijave vaš nestanak! ;)

Sassy lady је рекао...

Goce hvala na pohvalama.Mnogo znači kada majstor poput tebe a i svih koji posećuju moj blog ostave reči pohvale:)
Magrit hvala u svakom slučaju :)
Lorna mislim da će nnas najuriti ako Marko bude u svom elementu u kakvom zna da bude kada mu dođe njegovih pet sati a ne pet minuta ;)

Анониман је рекао...

uzivajte u druzenju. divni radovi!!!!