9/24/2009

nije me bilo davno...

.... jer leto je nekako uteralo lenjost u mene. Vrućina,manjak koncentracije,bazen...milina pored vode.... No,da ne dužim,malo sam se prebacila na pletenje.Ostatci konca i dolazak jeseni su uslovili pletenje pamučnih kapica.Malo igle,malo heklica i evo priozvoda :)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket



Naravno nisu izostali ni šeširi.Evo jedan koji sam radila za maminu koleginicu.Materijal je nešto poput pertle ali one pljosnate,trake...teško se vidi zbog šarenog dezena ali šešir ima i dva cveta na sebi.U prirodi su upadljivi ali ovako na slici je teško prikazati

Photobucket


Toliko za ovaj put. Za koji dan ću staviti nešto novo :)

2 коментара:

Cronitty је рекао...

Uvijek mi je drago vidjeti tvoje radove. Pozdrav iz Amerike! Vanchy

Goce је рекао...

Svi su lijepi, no moji favoriti su 2. i 4. i ja sam se bila uljenila , važno je da se svi pomalo vraćamo blogu i pletenju ili heklanju...