9/20/2008

Hello

Opet retrospektiva protekle dve nedelje....
Kako je malecki krenuo u zabavište tako sam se ja skroz poremetila,da ne spominjem stalnu jurnjavu kod babe pošto je veoma loše,tako da imam slabo šta da pokažem...
Prvo je šeširić koji ovako na fotografiji nije ispao sjajno....veći je i teško ga je bilo postaviti da stoji kako treba i da pritom dobro izgleda.....

Photobucket

Photobucket

Kapica malina...neznam već koja po redu....

Photobucket

I jedna crno-srebrna ogrlica koja se meni lično veoma dopala kako je ispala ali sam ipak rešila da je dam u prodaju...uvek mogu napraviti novu......

Photobucket


Toliko za ovaj put.....trenitno mi je u izradi tašna koju sam konačno počela sebi pa sad....valjda će i ostati u mom vlasništvu :D
Pozdrav :)

10 коментара:

bensedin art је рекао...

Jako si vredna, a kapica malina je fantastična! I boje i model, stvarno je sjajna.

heklica је рекао...

Sivo-roze mi je jako dobra kombinacija!

heklica је рекао...

Tagovala sam te, sad moraš nešto napisati. Idi na moj blog da vidiš o čemu se radi (post Tagovanje).

Unknown је рекао...

Ja već neko vrjeme pratim tvoj blog,pronašla sam te u kreativnom kutku.Svidjaju mi se tvoje heklane ogrlice i ja sam počela da ih pravim,al oduševljena sam tvOjim kapicama i šeširićima.Voljela bih jako znati kako se heklaju,mislim na oblik šešira, ako mi možeš reći da li negdje NA NETU ima uputstvo,bila bih ti jakozahvalna.PUNO POZDRAVA OD RECIKLIRKE

Sassy lady је рекао...

Reciklirka imas ovde na mom blogu objasnjenje medju starijim postovima :)

Goce је рекао...

PREDIVNI šeširi kao i uvijek!:)

Nena3110 је рекао...

Ovoliko lepih stvari na jednom mestu, odavno nisam videla! I još ima i dečje pomoći i divnbih manekena! To se ne može odjednom upiti u dušu, moraću se vraćati, da ponovo uživam.

Lila011 је рекао...

Bojana, tagovala sam te. (I ja, kako sada vidim).

Ljilja

Oggy Art style је рекао...

Kapica malina je divna. Mada i ova s cveticima ne zaostaje.
Poz, Olgica

incoknito је рекао...

pravac na moj blog tagovani ste :)