4/01/2008

:)))

Heeey drage moje,tuu sam,zatrpala sam se poslom i ne dižem glavu od heklice......Počelo lepo vreme a samim tim i sezona šeširića tako da se radi punom parom :)..........Pa da počnem da se hvališem ;)
Prvi poslić koji je pao je bila kapica i šeširić za mog malog,slatkog kumića.Naravno ja imam sliku samo kapice bez kumića :(

Photobucket

Nisam bila lenja pa sam napravila sličnu i za mog zvrka jer mu je prošlogodišnja postala tesna ;)

Photobucket

Šeširić koji sam radila nisam slikala a inače je bio onaj čuveni,pravi muški sa autićima :)

Jedna ogrlica kao nagrada za nagradnu igru na forumu 'mudrica.com'

Photobucket

Nešto opet što sam radila u saradnji sa mojim mališom......u pitanju su osmomartovski pokloni za bake i tetku :)
Prošlog leta sam u Novom Sadu kupila 'Beolin + ' plastelin koji se kuvanjem ili pečenjem očvrsne,nešto slično polimernoj glini od koje sam videla da izrađuju fantastičan nakit pa sam i ja probala da napravim nešto.....tako da su ispale ove narukvice....

Photobucket

Moram da napomenem da prva narukvica odozgo je delo mog sina,tačnije on je pravio pužiće i kuglice a mama je sve to lepo probušila,ispekla i napravila sebi unikatnu narukvicu sa kojom se jaaako ponosi i svima hvali :)

Kompletić za jednu mali šmizlicu koji joj je doneo 'zeka' za katolički uskrs ;)

Photobucket

I samo šeširić u dve varijante

Photobucket

Photobucket

Zatim šeširići koji sam radila za kumin butik.........

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Kao što rekoh,počela je sezona šeširića i porudžbine sa foruma 'roditelj.com' od starih a i novih mušterija :)
Ovaj put izdvajam rozo pilence u koje sam se zaljubila a koje je namenjeno jednoj tek rođenoj curici :)

Photobucket

Photobucket

Toliko od mene za ovaj put.Znam da sam u ranijim postovima obećala slike nekih radova ali izgleda do sledeće zime ništa od njih jer su ostali nedovršeni.Kao što već znate-za veću sliku klick na postojeću :)
Pozzz,Sassy ;)

7 коментара:

Goce је рекао...

Radovi su ti divni pogotovo onaj šeširić s ruksakom!

DEA је рекао...

Majstorice,skidam kapu!
Ne mogu vjerovati šta ti možeš napraviti od jednog klupka!

DEA је рекао...

Sram me bilo!
Zaboravila sam pohvaliti tvoje dijete!
Ja bi ponosno nosila narukvicu koju je on napravio!Mamin kreativac...

Goce је рекао...

Moram ti napisati da sam pokušala isheklati šeširić s vlakićem i skoro da sam zadovoljna, jedino je malo piramidalnog oblika, sada radim drugi i pokušat ću ga napraviti ravnijeg! :)

Lorna је рекао...

E, moja Sasy, taman kad mislim da sam sve vidjela ti me ponovo ugodno iznenadiš! Kompletič šeširića s ruksakom mi je preeekraaasaaan!

Vera је рекао...

Svaka je kapa ljepa ali ja sam odusevljena od ova zadnja roza.Super ideja.

incoknito је рекао...

svaka cast, pravi si majstor!